16 octombrie 2016

21. Unghii tehnice/ Butterfly for bride

Buna!

In urma cu cateva saptamani am avut o miresica la intretinere si ca de obicei cand am onoarea sa fac unghii unei miresici imi creez cateva modele in gand pentru inspiratie si cand ma trezesc in ziua pogramarii mi se da totul peste cap. Eu ma gandesc la dantele, la pietriele mici si dragute, la modele imperiale, iar mireasa la fluturasi. In prima faza m-am mirat, dar am stat si m-am gandit : "De ce toata lumea trebuie sa fie la fel? De ce doar dantele, pietre si alti carlionti pentru mirese?" si m-am pus la treaba. A iesit ceva simplu, exact cum si-a dorit. Voua va place ideea?







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML